مواد اوليه ريخته گري
محصولات ريخته گري و فلزات خاص . انواع فروآلياژ و آميژان

سایت بهترین ابزار


 
تاريخ : ۱۳ آذر ۱۴۰۲

اين فروآلياژ به علت عملكرد و بازدهي بسيار مناسب و همچنين صرفه اقتصادي براي مصرف كنندگان، امروزه مورد استقبال بسياري از فولاد سازان جهان قرار گرفته است و به يكي از مواد اوليه ريخته گري بسيار مهم تبديل شده است. اين محصول اكثرا به صورت كلوخه و با رنگ خاكستري-نقره اي در دسترس مصرف كنندگان قرار ميگيرد. 

فروسيليكو منگنز ( Ferrosilicon Manganese ) امروزه به يكي از پركاربردترين فرو آلياژ هاي صنعتي و مواد اوليه ريخته گري تبديل شده است. كاربرد اصلي اين ماده مربوط به صنايع فولاد سازي مي شود و ميتواند به تنهايي و به طور همزمان جايگزين فرو منگنز و فرو سيليس شود.

به علاوه فروسيليكو منگنز ( Ferrosilicon Manganese ) ميتواند در فرآيند هاي حذف برخي از مواد اضافي و ناخالصي ها مثل گوگرد، اكسيژن، نيتروژن، فسفر و … شركت كند. عناصر به كار رفته در اين فرو آلياژ مي توانند تاثير قابل توجهي بر روي سختي و مقاومت فولاد داشته باشند. بازدهي استفاده از فروسيليكو منگنز ( Ferrosilicon Manganese ) به قدري مناسب و رضايت بخش بوده است كه امروزه تقريبا در تمام فولاد هاي دنيا از عناصر به كار رفته در اين فرو آلياژ مثل منگنز، سيليسيم و … استفاده مي شود.

فروش فروسيليكو منگنز

شركت آريا متال يكي از بهترين شركت هاي فعال در زمينه فروش فروسيليكو منگنز( Ferrosilicon Manganese ) ، فروش فلزات رنگين، فروش مواد اوليه ريخته گري، ملزومات ريخته گري و ذوب ريزي و … مي باشد كه شما ميتوانيد تمام محصولات مد نظر خود را با بهترين قيمت و كيفيت از ما خريداري نماييد. شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر و بازديد از تمام محصولات موجود در اين مجموعه، با كارشناسان شركت آريا متال  از طريق راه هاي ارتباطي موجود تماس بگيريد.

فروسيليكو منگنز



ارسال توسط user
نظرات (0)
[ ]